עינית דיגיטלית לדלת הבית

עינית דיגיטלית לדלת הביתפחות או יותר בכל דלת כניסה לדירת מגורים בישראל ניתן למצוא כיום עינית המאפשרת לדיירי הבית לראות את זה המתדפק על דלתם. העינית מהווה אלמנט בסיסי המאפשר לדיירי הבית ליהנות מתחושת ביטחון ביודעם שיוכלו לזהות את אלו המבקשים להיכנס לדירתם ולסנן את אלו שנוכחותם אינם רצויה. לרוע המזל, העינית ששירתה את המתגוררים בדירה במשך שנים רבות, הופכת באופן טבעי לפחות ופחות רלוונטית, ככל שהדיירים הולכים ומזדקנים.

מדוע העינית הסטנדרטית פשוט לא מספיקה בשלב מסוים?

ישנם שלושה גורמים מרכזיים התורמים לכך שהעינית הסטנדרטית לא מסוגלת לספק את צרכי הביטחון של הדיירים בשלב מסוים להלן:

  • ירידה בגובה – באופן טבעי במהלך ההזדקנות האדם הולך ונהיה נמוך יותר כתוצאה מהידלדלות העצמות והתכווצות השלד. כתוצאה מכך, העינית הסטנדרטית, הממוקמת בגובה העיניים של אדם מבוגר בעל קומה ממוצעת, הופכת לפחות ופחות נגישה.
  • היחלשות הראיה – בדיוק באותו האופן, העינית הסטנדרטית מתאימה עבור מבוגרים בעלי ראיה תקינה. כפי שאין ודאי צורך לספר לכם, ככל שאנו מזדקנים הראיה הולכת ונחלשת וכתוצאה מכך העינית הופכת גם כן לפחות ופחות רלוונטית בהתאמה.
  • חסימת העינית – את העינית הסטנדרטית ניתן לחסום בקלות רבה מאוד פשוט על ידי הנחת האצבע עליה. אלו המעוניינים לתקוף קשישים או לשדוד אותם בביתם מודעים לכך היטב ולא אחת מנצלים עובדה זו לטובתם.

מה היא העינית הדיגיטלית לדלת הבית?

העינית הדיגיטלית מחליפה הלכה למעשה את העינית הסטנדרטית. מדובר באביזר טכנולוגי שמותקן בדלת הכניסה לבית, המצויד במצלמה זעירה, המשדרת אותות וידאו לצג הממוקם בגובה המתאים בחלק הפנימי של הדלת. המצלמה מאפשרת לקשיש להביט באדם העומד בצדה השני של הדלת וכך להחליט האם ניתן להכניס אותו לדירה או שעדיף להשאיר אותו במקומו.

הדגמים המודרניים מצוידים בסוגים שונים של טכנולוגיה המאפשרים לעינית לצלם את העומדים בצדה השני של הדלת גם כאשר חדר המדרגות חשוך.

האם העינית הדיגיטלית דורשת תפעול מורכב?

העינית הדיגיטלית לדלת הבית למעשה לא דורשת תפעול כלל. פשוט במקום לעמוד על שרפרף ולהציץ דרך עינית זעירה, הקשיש יכול לעמוד מול הדלת ולהביט במסך הווידאו בדיוק כפי שהוא צופה בטלוויזיה.

המסכים המודרניים מאופיינים ברזולוציה נהדרת ומספקים תמונה איכותית וברורה. עם זאת, יש לציין כי ישנם דגמים מסוימים המאפשרים לדיירים לצלם את אלו העומדים בצדה השני של הדלת בהתאם לצורך ואז כמובן נדרשת התייחסות מבחינת התפעול של העינית.

האם העינית הדיגיטלית מחייבת התקנה מורכבת?

העינית הדיגיטלית מחליפה את העינית הסטנדרטית לא רק מבחינת התפקוד שלה אלא גם מבחינה פיזית. הכוונה היא שהעינית הדיגיטלית מותקנת במקום העינית הסטנדרטית. לפיכך, העינית הדיגיטלית לדלת הבית לא מצריכה מהדיירים לקדוח חורים נוספים בדלת ולא מצריכה מהם לבצע חיווט מורכב.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715459

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר