שירותי מנעולן לפריצת דלתות ומנעולים

שירותי מנעולן לפריצת דלתות ומנעוליםזה קורה בדרך כלל בזמן מאוד לא נוח. יוצאים לרגע אחד והדירה והדלת נטרקת כשאין אף אחד אחר בבית. המפתח נשבר בתוך חור המנעול, ולא ניתן להיכנס הביתה. המפתח הלך לאיבוד או חלילה נגנב והשכנה ממול ששומרת על מפתח רזרבי נמצאת בחופשה בחו"ל.

גם לכם קרה פעם שננעלתם מחוץ לבית? אין לכם מפתח ואתם זקוקים לפתרון מהיר ואפילו דחוף? אל דאגה. כל מה שנחוץ לכם זה שירותי מנעולן בצ'יק. בתוך זמן קצר הדלת תהיה פתוחה ואם יהיה בכך צורך – גם תוכלו להחליף במהירות את המנעול בחדש. 

מנעולן באישור משטרת ישראל

מי שננעל מחוץ לדירתו וזקוק לאיש מקצוע שיפתח עבורו את הדלת ולעיתים גם יפרוץ לשם, אך את המנעול מצפה שאת העבודה יעשה איש מקצוע מנוסה. בתחום המנעולים, הפריצות והמנעולנות, לא מספיק שאדם יהיה בעל מיומנות טכנית אלא חשוב גם שיהיה מדובר באדם ישר, שפועל כאיש מקצוע תחת אישור של משטרת ישראל.

פריצת הדלת ופתיחתה, החלפת של מנעול שהתקלקל או מפתח שנשבר בתוך המנעול צריכים להתבצע רק על ידי מי שיושרו ויושרתו המקצועיים הינם ללא רבב. מי שמוכן לסמוך על אדם זר שאיננו מצויד באישור משטרתי לקוח על עצמו סיכון מעל ומעבר ליצירת נזק מיותר לדלת.

רק מנעולן מקצועי, שמכיר את כל סוגי המנעולים, שיודע כיצד לבצע פריצה של דלת עם מינימום נזק למנגנון וכל זאת תחת אישור של משטרת ישראל יהיה האיש הנכון במקום הנכון – עבורכם ועבור השקט הנפשי שלכם.

מנעולן בזמינות גבוהה

מלבד הצורך באיש מקצוע מנוסה ומוסמך, מלבד קיומו של אישור מהמשטרה, חשוב להזמין מנעולן שמציע שירות זמין, מהיר ואפילו מיידי. מי שנמצא ממש עכשיו מחוץ לדירה, מי שננעל בחוץ או מי שנגנב לו המפתח בשעה שיצא לסידורים בבנק או לקניות במרכול השכונתי לא רוצה לבזבז זמן.

הדבר שמשתוקקים לו יותר מכל הוא חזרה מהירה לשגרה. שירותי מנעולן שמגיע במהירות הבזק הם הדבר החשוב מכל. לאחר פריצת הדלת וכאשר נכנסים סוף סוף הבית, הרגשת הרווחה מובנת מאליה. יש לכם ספק לאיזה שירות אתם זקוקים? אתם זקוקים לשירות מנעולנות מקצועי ולא פחות חשוב – בזמן הנכון ובמהירות הראויה.

פריצה והחלפה

מנעולן איכותי, זריז ואמין יוכל לפרוץ את הדלת ואת המנעול לעיתים גם בלי לגרום לכל נזק לדלת, למשקוף, למנעול או לצילינדר. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם לא יהיה מנוס מהחלפה של המנעול או הצילינדר.

לעיתים יש צורך לבצע קידוח ולא ניתן להימנע מכך או שנוצר נזק ללשונית של הדלת ויהיה צורך לבצע כניסה לבית באמצעות פגיעה בציר של הדלת. הדבר תלוי לא רק במקצועיות של המנעולן אלא גם באופן הפריצה שחייבים לבצע ובסוג הדלת והמנעול שעימם יש להתמודד.

מרבית המנעולנים היעילים ביותר יכולים להציע ללקוחותיהם לצד שירות מהיר של פריצת הדלת גם שירות של תיקון הנחוץ כדי לחזור באמת לשגרה. לעיתים, השירות הנוסף יכלול את החלפת הצילינדר. לעיתים יהיה צורך לבצע החלפה של המנעול ולעיתים יהיה צורך בפעולות נוספות. במידה ומעוניינים בכך, ניתן לנצל את ההזדמנות לצורך החלפת מנעול או צילינדר מדגם ישן בדגם חדש. בצורה כזאת, משפרים את הבטיחות ומנועים פריצה עתידית.

נקודה אחרונה לסיום – בנושא המחירים. גם אם רוצים שירות מהיר של פריצת מנעול או דלת על ידי מנעולן אמין, כדאי לוודא מראש שהמחיר המבוקש לשירות יהיה סביר. יש לקחת בחשבון שעבור שירות שניתן בשעות הערב או הלילה נהוג לגבות תוספת על המחיר המקובל.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715459

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר