שירות הסעות ושליחויות

שירות הסעות ושליחויותישנו מגוון רחב של גורמים המובילים לכך שהאדם הקשיש מחליט בשלב מסוים בחייו כי הגיעה העת לעזוב את דירתו ששירתה אותו בנאמנות רבה שנים רבות ולעבור להתגורר במסגרת של דיור מוגן. השינויים הרבים המתרחשים בגילאים מבוגרים מקשים מאוד על ההתנהלות היומיומית, שכן הם גורמים לפגיעה בניידות ולמוגבלות תפקודית ברמות כאלה ואחרות.

הראיה נחלשת בהדרגה, השרירים נחלשים, הקואורדינציה נפגעת ושכיחות המחלות הניווניות ומחלות הלב וכלי הדם הולכת ועולה ככל שמתקדמים בגילאים. בעיית הניידות מהווה את חלקם של קשישים רבים, חלק ניכר מהם בוחרים שלא להוות נטל על בני המשפחה וכתוצאה מכך נכנסת לתמונה האפשרות של עזיבת הדירה.

החדשות הטובות הן שכיום כבר לא צריך לבחור בין מגורים בדירה הנוכחית לבין שירותים שונים בהישג יד וזאת כיוון שהחברות המפעילות שירותים של דיור מוגן בבית, מספקות ללקוחותיהן שירותי הסעות ושליחויות בהתאם לצורך.

שירותי הסעות מקצועיים במסגרות של דיור מוגן בבית

נכון לכתיבת שורות אלה כל חברה העוסקת בתחום של דיור מוגן בבית, נמצאת בקשר שוטף וצמוד עם חברת הסעות וכל אחד מהלקוחות מקבל מספר אליו הוא יכול להתקשר כאשר הוא מעוניין לצאת את ביתו לצורך סידורים או פגישות עם בני משפחה וחברים. ההסעות מתבצעות בדרך כלל באופן אינדיבידואלי והמשמעות היא שהלקוח לא צריך להמתין להסעה, אלא רק לקבוע עם הנהג ישירות את שעת ההגעה ופה פחות או יותר נגמר הסיפור.

כמו כן, ניתן לקבוע עם הנהג שיחזור למקום שבו הוריד את הקשיש כעבור פרק זמן מסוים על מנת להחזירו לדירתו (במקרים מסוימים ניתן יהיה להנחות את הנהג להמתין ברכבו עד לסיום ענייניו של הקשיש). הנהגים המקצועיים מספקים שירות אדיב וסובלני ומעבר להסעות ישמחו גם לסייע לקשישים הנעזרים בשירותיהם בנשיאת מזוודות או קניות עד לפתח הדירה.

שירותי שליחויות במסגרות של דיור מוגן בבית

לא בכל מקרה ומקרה שבו הקשיש נזקק לדבר מה שעליו לרכוש, ישנו צורך בנוכחות שלו במקום. כך לדוגמה אם צריך לאסוף תרופות מבית המרקחת, הרי שבאפשרות הלקוח להזמין דרך המוקד של חברת הדיור המוגן בבית שירות שליחויות באופן ממוקד. בדיוק באותו האופן ניתן להזמין שירות שליחויות לצורך איסוף של מצרכים מהמכולת השכונתית, לצורך איסוף של בגדים שעברו תיקון מהמתפרה, לצורך איסוף של זר פרחים מחנות הפרחים הקרובה ועוד.

משוב ובקרה

על מנת להישאר עם יד על הדופק ועל מנת לפעול לשיפור השירות הניתן על ידי אנשי המקצוע השונים המועסקים במסגרות הדיור המוגן בבית ובחברות המספקות שירות למסגרות אלו, בדרך כלל הלקוחות יתבקשו למלא משוב קצר ולהביע את דעתם על השירות שניתן להם. באופן כזה ניתן יהיה להתאים לכל לקוח את הנהג החביב עליו, שישרת אותו כל אימת שיהיה זמין.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715459

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר