שירותי תחזוקה וניהול הבית: תיקונים, כביסה וניקיון

שירותי אחזקה, תיקונים, כביסה וניקיוןמאחר והאפשרות להמשיך ולגור בבית בגיל הזהב במסגרת מעטפת השירותים הנקראת בכלליות "דיור מוגן בבית" היא אפשרות חדשה יחסית, הרי שעבור רבים בקרב הציבור הרחב רב הנסתר על הגלוי בה. כך לדוגמה ישנם המודעים לכך שבמסגרת מכלול השירותים זוכה הקשיש למילוי כל צרכיו הבריאותיים, צרכי ההיגיינה וכמובן שגם צרכים הקשורים לרכישת מצרכים או הכנת הארוחות.

עם זאת, רבים לא מודעים לכך שבמסגרת השירותים הכלולים תחת הגדרת המטריה "דיור מוגן בבית", כלולים גם שירותים נוספים וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת מדובר בין היתר באחזקה, תיקונים, כביסה וניקיון.

אחזקת הבית ותיקונים שונים במסגרת דיור מוגן בבית

כאשר היכולת התפקודית שלנו הולכת ונפגעת, הדברים הדחופים הופכים באופן הדרגתי לפחות ופחות דחופים והאלמנטים שיש להתייחס אליהם באופן שגרתי מבחינת תחזוקת הבית, לא אחת נזנחים לאנחות, שלא לומר מוזנחים ונשכחים. הכוונה היא למשל לנורות שרופות שיש להחליף, דלתות חורקות שיש לשמן, מרצפות לא יציבות שיש לחזק ועוד כהנה וכהנה תיקונים שבעבר היו עניין של מה בכך ועם השנים הפכו ליותר ויותר מאתגרים לביצוע.

חשוב לציין כי חלק מעבודות התחזוקה השגרתיות של הבית הופכות בשלב מסוים למסוכנות ואפילו לבלתי אפשריות: כך לדוגמה קשיש שסובל מבעיות ביציבות ומהפרעות בשיווי המשקל, יסכן את חייו הלכה למעשה אם יטפס על סולם כדי להחליף נורה שרופה ולעתים עם היחלשות השרירים, קשה עד בלתי אפשרי לפתוח צינור עם מברג שוודי לצורך העניין.

הודות לשירותי האחזקה השוטפים ורמת הזמינות הגבוהה של אנשי האחזקה הפועלים במסגרות הדיור המוגן בבית השונות, ניתן ליהנות מתחזוקה נאותה ומבית מתפקד ללא קשיים מסוג כלשהו.

שירותי כביסה במסגרת דיור מוגן בבית

אספקט נוסף הקשור לענייני היומיום הוא כל מה שקשור לכביסה, כשבין היתר מדובר בכביסה של מפות, מגבות וכמובן שגם כביסה של בגדי היומיום. ישנם קשישים רבים המתקשים לכבס בעצמם את בגדיהם מצד אחד, אך לא מעוניינים להוות נטל על ילדיהם מצד שני.

החדשות הטובות הן שכיום בהחלט לא מדובר בסיבה שבגינה יש לעבור להתגורר בדיור מוגן וזאת כיוון שבמסגרת מעטפת השירותים של דיור מוגן בבית, ניתן ליהנות משירותי כביסה מקצועיים. במידת הצורך ניתן כמובן גם להזמין שירותי גיהוץ אישיים.

הבגדים יילקחו מבית הקשיש באופן קבוע בהתאם להנחיות שיספק מראש וכמובן שבעת הצורך יוכל להזמין שירותי כביסה לפי הזמנה. כל הבגדים יוחזרו לבעליהם כשהם מקופלים ומופרדים לפי סוגים (תחתונים, גרביים, חליפות ועוד). כמו כן, הלקוחות מקבלים אחריות מלאה עבור כל עבודות הכביסה ומוזמנים לספק הוראות מיוחדות בנוגע לכיבוס של פריטים ספציפיים בדגש על פריטים עדינים במיוחד.

שירותי ניקיון במסגרת דיור מוגן בבית

מדי שנה קשישים רבים בוחרים לעזוב את דירתם כאשר הם מרגישים שכבר אין בכוחם לדאוג לניקיון הדירה בעצמם. החולשה הניכרת, העייפות והבעיות הבריאותיות עלולים להוביל כל אחד להזנחת ניקיון הבית, אך גם אם אכן כך הם פני הדברים, אין שום סיבה לומר נואש.

במסגרת השירותים של דיור מוגן בבית, ניתן ליהנות משירותי ניקיון באופן קבוע ולדאוג לכך שהדירה או הבית הפרטי יהיו נקיים ומסודרים בכל עת. שירותי הניקיון כוללים בין היתר ניקיון שטיחים, הברקת חלונות, שטיפת רצפות, הסרת אבק לרבות הסרת אבק ממקומות שהגישה אליהם לא פשוטה, סידור המיטות, ניקיון חדר הרחצה באופן יסודי, ניקיון המטבח והמקרר ועוד. גם כאן יש לציין כי ניתן מעת לעת להזמין שירותי ניקיון מיוחדים לפי הצורך.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715459

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר